Aiiiiit.

Nu tänkte jag då att jag skulle börja blogga igen, jag ska försöka få upp så mycket bilder som möjligt men för det mesta så är det för att jag gillar att skriva av mej :)!

Jag sitter just nu med Sol, i mitt älskade rum. Vi har precis käkat en maxad fruktsallad med banan, äpple och päron och vaniljyoghurt så klart ;p!

Jag kanske ska berätta lite om gårdagen, igår då alltså så vaknade jag upp me Saraellen, men hon åkte hem ganska tidigt, efter de gick jag ut en runda med Kiki, tog en zutt på köpet, kom hem och chillade hemma, mamma kom hem från jobbet och va inte särskilt glad haha, iallafall vilade en stund och sen så snackade jag med sol och fick för mej att följa med ut, jag vart lite seg så sol och Edita kom upp t mej, härdanefter gick vi t Arri och drack där! Jo men det vart trevligt :) meningen va egentligen därefter att vi skulle t kungsgatan, men lilla jag va alldelses för feg för att gå in, jag brukar annars låna sols leg men denna gången blev jag osäker vet dock inte varför.
Så jag och sol rörde oss mot araby, vi gick förbi Shell och köpte banne mej en korv med ost och bacon + senap (inte ketshup) , men det gör inget kan du ta lite av den andra senapen också? :)
Haha det va mina ordväxlingar med snubben inne på Shell igår, jag distraherade honom så han la ketshup istället för senap på min korv, och inte bara det, när jag sen sa t honom att de inte va ketshup jag ville ha utan senap så tänkte han torka bort ketshupen med en servett... Haha sen så säger han även "hehe, men jag tikker om dej (helt röd i ansiktet)"
Jag ba WOOOOW ville dra så fort som möjligt haha, t nästa gång ska jag försöka få han att sälja cigg t mej x'D

Hiohio, de e ba så de e !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0